Úprava webu, procházky...

21.05.2011 20:13


Tak po týdnu zas přicházím s aktuálkou :)

Úprava webu

Rozhodla jsem se o5 to tu trochu předělat :)) Obnovila jsem rubriku Výlety & procházky, která tu nějakej čas nebyla. Pak jsem vytvořila samostatnou rubriku O paničce, protože veškeré info o mě až doposud bylo v rubrice Kontakt, což mi přišlo trošku nesmyslné :D Dál jsem vytvořila rubriku Zajímavosti, která ale ještě není plně funkční. Články do ní budu přidávat později :) No a ještě přibyla nejvíc důležitá rubrika Útulek Vimperk. Rozhodla jsem se, že tu bude mít trvalé místo a budu tam aktualizovat seznam pejsků, kteří jsou momentálně k adopci. 
Taky jsem zrušila možnost komentářů pod článkama, protože se mi to neosvědčilo a byl v tom zmatek :D Tak doufám, že nebude vadit, že můžete psát jen do návštěvky :))

 

Koupání na přehradě

Venku je teď už úplně jako v létě, což je super. Včera se pesani vykoupali na vimperské přehradě. Iran zase celou dobu magořil, byl z vody úplně vedle. Chvílema jsem litovala, že jsem si s sebou nevzala dummyho, tak nám musel stačit klacek. Dari a Maya si taky zaplavali docela rádi, ikdyž už ne s takovým zápalem jak Iran :D Dari si vždy šel do vody pro klacek, Iran ho doplaval a snažil se mu ho ve vodě sebrat :D Jednou Darouše málem potopil...:D Prostě ve vodě na Irana nikdo nemá :)) A mám i jedno kratší video:

 

Prochajda s Karčou a Jackem

Dneska jsem vyrazila za mojí kámoškou Karčou a jejím hafanem Jackem. Byl to opravdu hoodně vydařený den :) Sepsala jsem krátký článek, který najdete TADY. Je v něm i odkaz na fotky, které myslím stojí za skouknutí :)  

No a pak mám ještě jednu menší várku fotek z dnešního večera, kdy hafani pozovali na zahradě :) Fotky najdete ZDE :)

Nakonec už jenom dodám, že byl znovu trochu pozměněn Plán akcí. Příští týden jedu Mayu vystavovat do Polné u Jihlavy a dost se těším. No a přespříští týden jedu pro změnu vystavovat Dariho na Národní výstavu do Klatov :) A to se těším ještě víc :D